torsdag 2 september 2010

Åh Nej....

Jag har sedan i måndags gått på en strikt diet som kallas fakirdieten. Man äter inga kolhydrater, mjölkprodukter eller grönsaker/frukt.
Det har gått kanonbra -3kg på 3 dagar!!

Men så idag....
Jag och Theo bakade kakor till Elins dop, och vad tror ni hände???
Utan att jag tänkte på det så slank två kakor in.... ( Jag som knappt har ätit en enda kaka sedan Elin har kommit till världen)
USCH & FY!!!! Skärpning PRONTO!!!!
Imorgon är fakiren här igen. Jag lovar!

Kram

4 kommentarer:

  1. Men vad äter du då?
    Vatten med sked?

    SvaraRadera
  2. Äggröra & Bacon till frukost + kaffe, sedan kött, fisk eller fågel med en FET sås till lunch och middag. Massor av vatten & kaffe! Det konsiga är att man är supermätt hela dagen och inte sugen på ngt gott. Jaja förutom idag då när jag fuskade.....

    SvaraRadera
  3. Men vad består såsen av då? Mjölkprodukter och kolhydrater?

    SvaraRadera