lördag 18 december 2010

Veckans bestyr

Hej & hå vad veckan har gått fort.
Detta har hunnits med:
målat, målat & målat med lite magsjukeavbrott... (Hur kan det va så att 3/4 av familjen har haft den, dvs alla utom jag? Fast jag är glad för det vill jag lova!)
Handlat de sista julklapparna.
Theo jullunch på dagis sen till Öppna förskolan.
Sista gången på fotokursen.
Målat lite till.
Idag har vi tillbringat dagen på Ikea & Bauhaus med våra barn och en hel del annat folk......
Kan ärligt säga att vi förberedde oss på ett smärre kaos med våra barn då de ej älskar affärer. Men det gick kanon! Claes & jag är sååå stolta över dem. Inte ett enda pip eller gnäll från våra små. De var glada hela dagen!
Så nu ska "bara" vi (eller Claes rättare sagt) Sätta dit ny bänkskiva, flytta några köksskåp, kakla och sätta upp nya köksfläkten. Sen är allt klart. Ska bli så mysigt att få iordning allt till jul.

1 kommentar:

  1. Åhh vad mysigt det låter! Hoppas verkligen du lägger ut lite bilder på köket sen, och att du INTE blir magsjuk!
    Hoppas ni kommer få en mysig jul.. Jag saknar er alla! Längtar efter att få träffa Theo och Elin sen, dom kommer vara sååå stora!!!!
    Många VARMA kramar från Kuala Lumpur!

    SvaraRadera